Thursday, July 8, 2010

Posisi Seks Kesukaan Lelaki


POSISI TELENTANG

Wanita terlentang sementara lelaki menahan badannya dengan siku dan lutut. Wanita harus menarik kedua kaki sehingga lutut dalam keadaan mengangkang. Posisi ini akan mengembangkan vulna serta memberikan tusukan yang dalam, sehingga akan mencapai puncak kenikmatan.

POSISI TIDUR MENGIRING

Wanita harus menahan kedua kakinya, sehingga paha berada di sudut, tegak lurus dengan badannya. Lelaki akan berbaring di belakang wanita. Variasi pada posisi ini akan memberikan kesan rileks dengan gerakan ringan. Bila lelaki berada di sebelah kiri wanita, maka kaki kiri wanita diletakkan di atas kedua kaki lelaki. Posisi ini dilakukan kebanyakan untuk hubungan selepas orgasme.

POSISI BERAYUN KAKI

Wanita duduk ditepi ranjang sambil mengayun-ayunkan kaki, manakala lelaki berdiri di depannya. Kelebihan posisi ini, ketika wanita bersandar pada kedua tangan dan mendorong klitorisnya, dia akan merasakan rangsangan yang penuh nikmat. Namun, posisi ini tidak menyeronokkan bagi lelaki kerana lelaki kurang suka untuk mengalami orgasme dalam posisi berdiri.

POSISI KAKI DIBAHU

Lelaki harus tegak pada kedua tangannya dan harus tahu saat menekan. Dengan gerakan berulang akan menghasilkan gerakan pro. Tetapi, posisi ini akan memberikan desakan pada bagian perut lelaki dan otot-otot punggung. Untuk mencapai puncak nikmat yang lebih, kaki wanita boleh direndahkan dengan menyilangkan kedua kakinya melalui pinggang sang lelaki, hingga wanita dapat mengunci, menguatkan dakapannya menggunakan otot-otot kakinya. Dalam posisi ini juga dapat memanjangkan perhubungan seks.

POSISI DUDUK DI KERUSI

Posisi ini sebaiknya dilakukan didepan cermin supaya pasangan dapat melihat aksi mereka dan menghasilkan rangsangan seks yang lebih tinggi. Caranya, wanita duduk dipangkuan lelaki secara berhadapan. Untuk mengatur gerakannya wanita harus memeluk erat tubuh lelaki sekaligus mengatur gerakannya. Lelaki hanya membelai dan mencium mesra pasangannya. Salah satu kelebihan dalam posisi ini adalah keduanya dapat melihat reaksi masing-masing.

POSISI DUDUK DILANTAI

Lelaki duduk di lantai menghadap wanita dengan menjulurkan kaki di bawah kerusi tempat duduk wanita, Kemudian lelaki menarik wanita dari tempat duduknya secara perlahan, sehingga jatuh sedemikian rupa. Wanita boleh bersandar pada kerusi dan menahan dirinya di atas kedua tangan dan sikunya. wanita juga dapat mempertinggi dan merendahkan posisinya pada orgasme yang saling berbalasan.

POSISI DUDUK

Pasangan lelaki-wanita duduk saling berhadapan dan saling berpelukan dibantu dengan kaki. Gerakan dilakukan dengan sangat perlahan dan berirama, berayun ke depan dan kebelakang, sehingga menghasilkan kenikmatan. Pasangan harus betul-betul serius melakukan posisi ini. Sewaktu orgasme dalam posisi ini, sebaiknya lelaki menarik wanita lebih dekat, sehingga tubuh mereka saling bertemu.

POSISI BANTAL BAWAH PUNGGUNG

Letakkan bantal tepat dibawah punggung wanita, dalam posisi terlentang sehingga membentuk abjad V kebawah dan keluar. Rangsangan seks akan menjadi maksima. Untuk menambah rangsangan, tarik bantal ke bawah mendekati bahagian pantat. Ini akan menjadikan posisi vagina wanita tepat berhadapan organ zakar lelaki. Posisi ini sangat ideal untuk wanita yang agak gemuk atau lelaki yang erzakar pendek.

POSISI LELAKI TELENTANG

Lelaki melipatkan kedua kakinya pada lutut, tapi kedua ujung kakinya tetap menginjak tempat tidur, manakala wanita meletakkan tubuhnya diatas kedua paha lelaki dan harus menahan tubuhnya pada kedua tangan dan lutut. Setelah itu wanita berbaring menelungkup diatas tubuh pria. Posisi ini lebih romantic kerana wanita dapat membelai dan mencium pasangannya.

POSISI BERSILANG

Pada posisi ini pasangan yang bersanggama duduk bersama diranjang. Wanita duduk di atas kaki lelaki. Kaki mereka direntangkan sehingga kaki lelaki berada di bawah kaki wanita. Kemudian kaki wanita ditekankan ke perut lelaki agar “kunci pusaka bertemu dengan lubang gerbang”. Gerakan ke depan dan ke belakang dapat member nikmat yang hebat kepada kedua-dua pasangan.

POSISI BERLAWANAN ARAH

Posisi ini paling rileks kerana kepala lelaki berada diatas kaki wanita. Pasangan boleh saling melihat organ seks pasangannya. Gerakan posisi berlawanan arah ini dilakukan lelaki dengan mengencangkan dan mengendurkan punggungnya sehingga memberi gerakan yang naik turun yang fleksibel pada wanita yang mendorong tercapainya kenikmatan yang luar biasa. Untuk mencapai kenikmatan yang lebih, wanita harus merendahkan tubuhnya ke belakang dengan perlahan-lahan sehingga ia terlentang diantara kedua kaki lelaki.

POSISI 69 Klik untuk terus membaca

2 comments:

  1. Gym devices is built robust and sturdy for daily use.
    Think of the roof of your car as the ironing board, the liquid vinyl ( make sure you
    chose the right color ) and the graining sheet face down on the
    liquid vinyl. The Four Tops last Top 40 hit was "Indestructible" in 1988.

    ReplyDelete
  2. I have been browsing online greater than three hours these days, but
    I never discovered any interesting article like yours.
    It is lovely price enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made just right content
    as you did, the web will probably be much more useful than ever
    before.

    Look at my web page - Travis Stephenson - Viral Lead app

    ReplyDelete