Friday, July 16, 2010

3 Jenis Zakar

*Dapatkan Rahsia Jana Duit Berkodi-kodi hari ini!!

*Buat duit dengan hanya REFER KAWAN. Modal serendah RM10 sahaja. Jadilah yang terawal!!

****

Menurut Al-Nafzawi, pengarang The Perfume Garden, terdapat 3 jenis zakar yang utama yang perlu diketahui oleh wanita dan juga lelaki sendiri.

Zakar Penidur

Apabila terangsang, ia menjadi keras sekeras-kerasnya seolah-olah tidak akan lembik semula. Namun begitu, sebaik sahaja ia telah klimaks, ia akan terus melembik dan tidak berdaya untuk bermain lagi. Ia seolah-olah kembali tidur.

Zakar Muka Tembok

Zakar jenis ini sangat mudah mengeras tanpa boleh dikawal oleh tuan punya badan. Ia akan menjadi keras secara tiba-tiba tanpa perasaan malu sesuai dengan namanya, 'muka tembok'. Ia juga akan bertindak dengan rakus apabila 'berjumpa faraj'.

Zakar Hembusan Tukang Besi

Zakar ini dikatakan tidak tentu arah. Ia sangat mudah mengeras dan mudah pula mengecut.

Bagi orang lelaki, zakar anda tergolong dalam kategori mana?? Bagaimana caranya untuk menguatkan zakar anda supaya tidak mudah tewas kepada wanita yang kebiasaanya lambat mencapai orgasm?

Isteri anda dahagakan kasih sayang dan belaian daripada anda. Jangan biarkan si dia terluka lagi dengan prestasi anda sebelum ini. Binalah kehidupan rumah tangga yang sempurna sekarang. Tunjukkan pada Isteri anda bahawa anda mampu memberikan yang terbaik padanya.

Anda tunggu apa lagi? Ayuh tunaikan kewajipan anda sebagai seorang LELAKI!!!

Klik banner untuk teruskan membaca




No comments:

Post a Comment