Thursday, July 8, 2010

Zakar Lelaki

Alat kelamin lelaki dikenali sebagai zakar. Seperti faraj, ia juga terdiri daripada beberapa bahagian utama iaitu kepala zakar, batang zakar dan buah zakar. Batang zakar terdiri daripada urat yang akan sarat dengan darah apabila ia menegang. Di antara bahagian ini, kepala zakarlah yang mempunyai sensasi paling kuat apabila terangsang berbanding bahagian lain kerana ia paling sensitive terhadap sentuhan.

Orang yang berkhatan, kepala zakarnya mempunyai kulit yang lebih kasar. Hal ini akan memebri lebih nikmat kepada perempuan.

Klik untuk lihat gambar

Di Takuk Zakar ada daging yang kesat apabila disentuh. Bahagian inilah yang member nikmat tidak terhingga kepada isteri apabila si suami menarik zakar mereka di dalam faraj isteri ketika berhubungan.

Di bawah takuk zakar [di bahagian hujung batang zakar] juga terdapat daging yang kesat yang dipanggil Gigi Zakar. Ia turut member nikmat yang besar apabila bergesel dengan dinding rahim wanita.

Satu kagi bahagian zakar yang jarang diketahui ialah Biji Zakar. Ia dapat dilihat sekiranya lelaki selalu melakukan senaman batin. Ia akan kelihatan menonjol di hujung zakar di bahagian atas lubnag kencing itu. Bahangian inilah yang bersentuh dengan pangkal rahim apabila suami memasukkan seluruh batang zakar ke dalam faraj isteri. Setiap kali biji zakar ini terhantuk dengan sesuatu, ia akan menegangkan zakar dan melambtakan keluarnya air mani. Oleh itu, lelaki haruslah tahu memanfaatkan kelebihan ini dengan baik.


khas untuk anda :

Seni Melambatkan Pancutan

Seks Hebat

Posisi Seks Suami Isteri

No comments:

Post a Comment