Thursday, July 8, 2010

Titik Ghairah Lelaki


***

Leher : bahagian yang cukup sensitif dan akan cepat terangsang apabila menerima sentuhan, terutama melalui ciuman dan sentuhan bibir, pasti darah gemuruh akan meresap terus ke bahagian ini. Sentuhan dengan jari jemari lembut di bahagian leher juga akan merangsang si lelaki.

Rambut dan kepala : rambut pendek tidak semestinya tidak boleh dibelai. Sentuhan yang lembut akan melahirkan perasaan cinta dan kasih terhadap pasangan. Si lelaki juga terasa tenang dan santai dengan belaian anda. Jika tiada rambut , usap sahaja kepalanya yang botak itu…

Puting : ada sesetengah lelaki yang tidak gemar putingnya disentuh tetapi ada juga yang sebaliknya. Terutamanya jika pasangan cuba menyentuhnya atau menciumnya dengan lembut. Cara yang terbaik untuk mengetahui sama ada sidia suka atau tidak ialah dengan mencubanya kali pertama. Anda akan mengetahuinya selepas itu. Anda juga akan terasa ghairah melihat pasangan anda selepas itu.

Telinga : kaum lelaki memang suka jika anda membuat sesuatu di bahagian sekitar telinga. Ia adalah titik ghairah yang cukup sensitive bagi lelaki. Cuba usap bahagian belakang telinganya dengan lembut. Pasti dia akan tersenyum dan menahan geli dengan belaian anda itu. Tidak pun, anda boleh mencuba menggigit kecil atau menjilat nakal daun telinganya. Untuk merasakan aura antara anda berdua, dekatkan bibir anda ke telinganya.

Jari : selain dari menyentuh jari jemari pasangan anda, mereka juga senang jika anda lebih kreatif dengan cara melihat ketika menyentuhi jari jemari mereka. Buat usapan atau ramas jarinya dengan lembut. Di samping itu, jangan lokek untuk memberi ciuman di jari mereka kerana dia akan tahu yang anda benar benar sayangkannya.

Punggung : tahukah anda ketika anda membelai punggung pasangan anda, perasaan nyaman dan damai mengalir dalam tubuhnya. Jadi jangan takut untuk membelai daerah itu dengan penuh kasih sayang!

Rahsia Seks Hebat

Posisi Seks Suami Isteri

No comments:

Post a Comment