Friday, July 16, 2010

Zakar Panjang, Besar dan Power!



Setiap wanita mengimpikan pasangannya mempunyai zakar yang keras dan kuat. Zakar seperti ini sudah pasti dapat memberi nikmat yang besar kepada wanita.

Adakah benar saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ? Dalam kajian oleh penyelidik diAmerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk kedasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum. Apakah saiz zakar lelaki normal?

Bagi tiap lelaki matang, saiz zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci. Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang ?

Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki

Bayangkan anda mempunyai ukuran penis yang anda inginkan! BESAR, PANJANG dan BERTENAGA.

Isteri anda pasti tersenyum lebar... Di sini ada berita baik untuk anda yang masih belum berpuas hati dengan saiz zakar dan meingimpikan untuk memiliki zakar sebesar, sepanjang dan sehebat orang-orang Arab dan Afrika. Wow! Jika pasangan anda pasti gembira dan tidak sabar untuk bersama anda.


No comments:

Post a Comment