Thursday, July 8, 2010

Kenali Faraj Wanita

Lelaki perlu mengambil berat perihal wanita. Dalam sesebuah hubungan seks, lelaki wajib mengenali FARAJ wanita supaya dapat meransangnya dengan baik dan member kepuasan yang maksima kepada pasangan mereka.

Faraj merupakan perkataan Arab yang membawa maksud bahagian kemaluan hadapan wanita. Ia turut dikenali sebagai qubul. Bahagian utama faraj yang perlu diketahui lelaki adalah :

Bibir Luar/Pintu Faraj/Labia Majora
Ia adalah daging kembar sebelah luar yang ditutupi bulu ari2. Ia adalah untuk menutup dan melindungi lubang faraj ketika tidak berjima’ dan merasai sentuhan buah zakar ketika sedang berjima’. Bahagian ini mempunyai deria rasa seperti kantung zakar lelaki. Bagaimana lelaki merasa nikmat apabila kantung zakar mereka disentuh, begitulah nikmat yag dirasakan wanita.

Bibir Dalam /Daun Keladi / Labia Minora
Bahagian daging kembar sebelah dalam, berada antara 2 bibir luar dan bersambung dengannya. Ia meliputi urat jarum dan kelentit yang amat peka kepada sentuhan. Ia berfungsi merasai batang zakar semasa senggama. Bahagian dalamnya akan diselaputi mazi yang keluar dari bibir luar iaitu dari kelenjar Bartholin. Kelentit itu seperti pucuk keladi, berada di bahagian atas bibir dalam dan adalah bahagian yang paling menonjol pada bibir dalam.

Kelentit / Biji Keladi / Clitoris
Ia daging kecil sedikit menonjol di atas kelentit dan ditutupi oleh daging kelentit. Ia adalah hujung urat jarum yang sangat peka kepada dan menimbulkan ngilu. Deria rasa padanya adalah seperti kepala zakar yang kecil.

Jarum / Urat Kelentit
Ia adalah urat kecil yang berakhir pada biji kelentit. Ia adalah urat yang mengalirkan darah ke kelentit dan mengambil signal rangsangang seluruh kelentit. Ia seperti sifat batang zakar yang kecil dan akan membesar apabila ghairah. Jika dirangsang dengan betul, maka wanita mencapai inzal (klimaks)

Lubang Faraj / Lubang Rahim / Vagina
Ia adalah lubang di mana zakar akan dimasukkan. Pada dindingnya mengandungi perasa2 dan mengeluarkan mazi untuk mengurangkan geseran zakar dan kepala zakar. Ia juga mempunyai otot2 cincing yang mengembang dan menguncup untuk mengemut dan mencengkam batang zakar. Otot2 inilah yang membolehkan faraj menyesuaikan diri dengan apa2 saiz zakar. Di dalamnya juga mengalir mazi dari rahim.



* Hangat Hangat Hangat!!!! Teknik Pancutkan Isteri

No comments:

Post a Comment