Thursday, July 8, 2010

Titik Ghairah Perempuan


PAHA BAHAGIAN DALAM : Merupakan bahagian yang sangat sensitif bila disentuh, diraba apalagi dijilat. Bahagian belakang dan dalam terdapat sejumlah pangkal saraf. Tak hairanlah kalau perempuan menjadi ghairah jika bahagian ini diraba. Tapia was, jangan digigit!

BELAKANG : Pangkal saraf juga banyak terletak di belakanga lutut. Jika anda menjilat atau menggigit lebut bahagian ini, perempuan boleh tersentak kenikmatan.

PUNGGUNG : Memang benar, saat anda ‘bermain’ dibahagian sekitar punggung, ada sebahagian perempuan yang menyukainya. Selain itu, banyak juga yang suka bila punggungnya ditepuk atau diramas oleh pasangannya. But there’s more….! Sebahagian perempuan menyukai buffs licked, sucked bahkan penetrasi dengan menggunakan jari, Mr.P atau keduanya.

TENGKUK : Dengan hembusan nafas saja akan membuat bulu roma perempuan berdiri. Bayangkan reaksinya saat anda menggunakan lidah atau gigi anda untuk merangsangnya. Ini adalah bahagian yang bagus untuk memulakan permainan. Gunakan jari tangan anda untuk menyelak rambutnya, lalu dekatkan bibir anda ke lehernya. Setelah itu gigitlah bahagian ini dengan mesra dan perlahan, maka ungkapan “I want you sooo bad”. Perempuan pasti tak tahan.

TELINGA : Banyak perempuan yang menyukai bila telinga mereka dijilat, cium atau gigit. Meskipun tiupan pada bahagian ini sah-sah saja, tapi hal itu bukanlah hal yang paling mereka sukai. Selain kegiatan diatas, ada satu hal lagi yang bisa Anda lakukan. Biasanya perempuan paling suka bila pasangannya membisikkan sebuah ajakan yang dapat merangsangnya.

KAKI : Ada sebahagian perempuan suka apabila lelaki menyentuh, memicit, menjilat atau menghisap bahagian kaki mereka . Biasanya mereka suka apabila pasangannya menghabiskan waktu pada telapak kaki, jari kaki dan pergelangan kaki mereka.

PERGELANGAN TANGAN : Mungkin hal ini akan mengejutkan lelaki. Tapi sebenarnya perempuan sangat suka bila bahagian ini dipicit atau digigit perlahan oleh lelaki. Dan bila anda sedang melakukan foreplay bersama si dia, mulakan dengan mencium dan meraba bahagian pergelangan tangannya untuk menguji sejauh mana mereka menikmati rangsangan seperti ini.

SI KEMBAR : Bahagian ini bukan sesuatu yang baru bagi semua lelaki. Payudara merupakan bahagian sexual perempuan yang sangat sensitif untuk dirangsang, diraba, dan diramas. Selain itu, jilatan dan hisapan pada putingnya dapat memberikan rangsangan yang sungguh nikmat.

VAGINA/CLITORIS : Vagina/Clitoris boleh dirangsang dengan lidah, jari tangan atau kedua-duanya sebelum melakukan tusukan. Sebahagian perempuan lebih senang mengarahkan pasangannya pada bahagian yang secara spesifik dapat memberikan kenikmatan yang mereka sukai. Dan bila rintihan serta erangan mulai didengari, pastikan hal itu kerana dia betul2 terangsang, bukan berpura-pura. Walaupun titik ghairah ini sangat sukar dijumpai, sebahagian perempuan kadang-kadang dapat merasakannya. Sekali anda menjumpai titik ghairah ini, sedikit rangsangan saja sudah dapat memberikan kenikmatan dan sensasi yang sangat luar biasa.

BIBIR : Yes, it’s true…Anda haruslah mahir dalam memanipulasi kawasan bibirnya saat bercium, menjilat, menghisap dan menggigit. Pastikan anda memberikan ciuman yang hangat. Gunakan bibir, lidah dan gigi anda untuk bermain dengan bibir atas dan bawahnya. Dan berikan si dia ciuman yang penuh dengan nafsu.

klik untuk panduan lengkap Kamasutra

No comments:

Post a Comment